Lördagsplugg

2012-03-10 @ 12:09:48
Ja, tro det eller ej men idag ska jag in till stan och plugga. På en lördag. Själv. Haha, så farligt är det inte. Det är ju inte direkt socialt att plugga. Både Carina och Felicia (som jag var med på Stadsbibloteket i torsdags) är sjuka så jag åker själv. Hoppas bara att inte jag också blir sjuk!

Får se hur länge jag hänger kvar där, brukar det vara mycket folk på biblotek på lördagar?? Kanske möter upp nån för en fika eller nåt om det blir för tråkigt.. Ikväll ska jag och föräldrarna till Söderhäll's!

Låter som en bra lördag! Nu ska jag övningsköra lite innan jag åker till Stadsbibloteket!

Ha en fin lördag på er!
Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Tack! ♥

2012-03-10 @ 18:07:21
URL: http://emiliakarkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0