En sån dag

2012-05-25 @ 00:21:09

Okej, jag vet att klockan är över tolv och att det betyder att det officiellt är fredag, men för mig är det torsdag eftersom jag inte lagt mig än! Har iaf haft världens.. Både mysigaste men oxå jobbigaste dag! Var ju som sagt på skiva igår, vi hade gaaaaalet kul!!!! Det fick man ju sota för imorse när vi tvingades köra boxning på idrotten! Bakis, hungrig och supertrött - så har min dag sett ut typ!

Men efter några få, inte alls ansträngande lektioner så åkte jag, Carina, Linnéa, Louise och Felicia till Rönninge och köpte kulglass och satt i solen hela eftermiddagen, vilket var supermysigt! Lite senare, när solen gått ner typ, hängde jag och Louise med hem till Felicia och tjejsnackade, åt supergod Ceasarsallad, gick och köpte chips och kollade på Supernatural!

Nu är jag dock hemma igen och längtar sååå efter min egna sköna säng! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0