En till skiva

2012-05-01 @ 13:59:41

Glömde blogga om gårdagen.. Efter Rönninges kick ass-skiva var man rätt så död! Men sova kan man göra när man är död så det vara bara att kämpa på!

Först låg jag ute i solen och blev mobbad av faster, syrran och Carro! Sen åt vi grillat, vååår! Innan jag och Linnéa drog upp till Aveny för IL09s skiva! Vi hade skitkul! Det blev dock bara en drink (haha, färsking jag är!), dans hela natten och lite pussande (I say no more..). Vi blev upphämtade vid två när mina fötter var döda (varför tog jag klackar?!) och Linnéa bytt till sig en burk tonfisk för tre cigg, fråga inte varför :)

Jag mår faktiskt bra idag! Trots allt, haha! Vi åt frukost på altanen i solen innan Linnéa åkte och jag satte mig och skrev inbjudningar till min studentmottagning :) Det är nära nu!!!!!
Ska hoppa in i duschen, Söderhäll's kommer snart och catchar up ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0