Reality check-in

2012-05-31 @ 22:40:32
Har haft en supermysig kväll, natt och morgon med tjejerna (som var här på grillning, mys och sällskapsspelning!)! De drog idag efter frukosten (haha, typ två) och sedan dess har jag suttit och läst City of Fallen Angel och myst inomhus i sommarregnet! Ätit middag med mamma och syrran samt planerat sommaren lite har jag oxå gjort!

Och sen checkade verkligheten in och jag insåg att om en vecka är det student - vilket är typ asläskigt men skitkul - men dagen efter betyder det att man är arbetslös (typ). Så jag har spenderat kvällen med att söka jobb (igen) och sitter just nu och chattar med Karoline, min nyfunna kompis på TG, mycket smart tjej (som har svar på allt, hon fixar mitt liv typ!) :D See ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0