Tradition

2012-05-02 @ 18:04:38

I tre år nu så har vi åkt in till Kungsan en solig vårdag och ätit donken-mat och tittat på de fina körsbärsträden! En mycket mycket mysig tradition måste jag säga! Årets kungsan-premiär höll måttet :) Kan nästan säga att det var ännu mysigare än vanligt att sitta där och nu diskutera skivor, resor, vår egna skiva (imorgon!!) och studenten :)

Skolan var dock onödig men intr särskilt lång så man överlevde! Nu ska jag sticka iväg och möta upp laget för fys! Sen ska jag hem och plugga rumpan av mig till filosofiprovet imorgon och packa ner skivoutfiten, fina studentmössan pch extraskor! En rolig helg väntar.. ;)

Puss på er! <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1435364/images/2012/pic_200921132.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0